BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 18, 2011

hmmm..

salam..
satu hari ni..
aku rase aku sentiasa dgn kawan aku..
kawan yg aku dah anggap mcm adik beradik..
pagi..kitorang pegy farmasi..
beli ubat utk adik aku..
tapi ubat tu bukan adik aku minum sorang..
aku pun bedal jugak..
dalam perjalanan pulang..
aku hampir terlanggar sebuah kereta proton yg sedang berhenti..
nasib baik sempat mengelak..
huuhhh..
lega..
kalau tak,,aku rase hari isnin nanti keluar kt TV..
"Calon STPM jawab soalan di hospital"
haisshh..selisih !!


kesian gak aku tgk dia..
dia cerita prob dia kt aku..
aku mungkin ta dpt tlg dia bnyk..
tp aku harap ape yg aku ckp..
dpt tenangkan hati dia..
sedikit sebanyak..
kesian dia..


::Kisah Lain::
bila aku pikir balik..
akuu punye prob dgn dia pon aku rase..
tak settle lagi..
hmmm..
tu laa..jauh sgt..
tapi ni laa kenyataan nye.
aku sibuk dgn pelajaran aku..
dia sibuk dgn pelajaran dia..
ya.. aku paham keadaan dia..
aku tak nafikan..
ni mungkin juga kesalahan aku kt dia..
jahat btol aku ni kan..
kesian dia..
Alhamdulillah..
dia dah start cuti..
Insyaallah..
habis exam aku..
aku nak jumpe dia..
aku rindu sgt-2 kt dia..
rindu nak..
menatap wajah dia..
dengar suara dia..
cerita dia..
hee...gembiranya..



tak lama lg exam akan bermula..
lg beberapa jam je..
huhhh..
macam-2 perasaan aku sekarang ni..

aku rase tu je kowt utk post kali ni..

note : dia dan dia adalah org yg berbeza 



0 comments: