BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 10, 2011

Lalalalala..

Assalamualaikum..
hari ini..
Alhamdulillah aku dpt pegy sekolah mcm biase..
hee..gembira konon..

Hahaha.. kelakar btol..
tadi mase subjek ** aku dgn kwn aku si wan 'manok'..
kena marah dgn cikgu..
nak tahu pasal ape??
tak payah laa tahu yee..
hehehehe..
lps kena marah,dua-dua buat muke tak bersalah..
hahahaha..
yg si husni pulak..
konon sopan, tapi sopan tahap cipan..
haha..
padahal dia pon same je dgn aku n wan..
dia lg teruk dari kitorang..
gggrrr..

Alhamdulillah jugak sbb kelas tambahan aryni dibatalkan..
kalau tak,, mmg ta tahu laa jdi ape ann..
sbb aku dah ngntok sgt..
huhh..


::MALAM::
tadi nas dtg umah..
dia kate boring dok kt umah sbb dia cuti seminggu..
best toi..
kitorang pon borak-2..
then ternampak pulak Am yg bru balik dr keje..
mcm jejak kasih pulak..
maklumlah dh lme ta jumpe..
padahal sebelah blok je kowt..
terukk toi..


then ternampak wana..
kebetulan mlm ni dia ade buat kenduri sikit..
dia jemput aku dgn nas..
tp nas ta leh dtg..
so,, aku je laa yg pegy sorang-2..


now..
aku nk bersiap-2 utk pegy kenduri tu..
pegy je laa.. org dah jemput ann..
lain laa kalau ade hal yg buatkan aku ta leh pegy..
huhuhuh..
bye..
Wasalam..

note : pegy kenduri :)

0 comments: